A hét legfontosabb karrierhírei
2012-05-22 19:03
Erősítés az értékesítésben – Tóth Levente, operatív vezető a jofogas.hu-nál – Budai László, A DHL-hez ment – Kulcsár Attila, Változások az MTI-nél
Erősítés az értékesítésben – Tóth Levente
Elmozdulna a klasszikus mobilszolgáltatástól az infokommunikációs és a cloudalapú szolgáltatások felé a Telenor a vállalati szegmensben, s ehhez a cég új vállalati értékesítési igazgatót is szerződtetett Tóth Levente (38) személyében.
– Saját vállalkozás keretében volt vezetői tanácsadó az elmúlt két évben. Hogyan találta meg a Telenor?
– A vezető tanácsadási tevékenységemet megelőzően lényegében ugyanezt a pozíciót töltöttem be éveken keresztül a T-Mobile-nál, később pedig a T-Systemsnél. Most egy fejvadász cég keresett meg az ajánlattal, s örülök, hogy a hosszas kiválasztási folyamat végén rám esett a Telenor választása.
– A frissen elfogadott telefonadó nyilván felgyorsította az eseményeket a Telenor háza táján is. Hogyan erősítik meg a vállalati értékesítést?
– A mobilszolgáltatás mellett az infokommunikációs és a cloud, azaz az informatikai felhőalapú szolgáltatások felé fordulunk, ez a jövő. Az elmúlt években sok hasonló termékfejlesztésben vettem részt, ez nyilván hozzájárult a kiválasztásomhoz. Ahogy az is, hogy a hazai top 200 vállalat körében meglehetősen kiterjedt kapcsolatrendszerrel rendelkezem, ez szintén hasznos lehet a jövőben. Emellett természetesen az eddigi, hagyományos mobilkommunikációs értékesítési számokat is tartani, sőt növelnünk kell.
– Három fiú édesapja, a legkisebb még csak féléves. Mi az otthoni munkamegosztás?
– Az elmúlt két évben könnyebb volt, hiszen a magam ura voltam, több jutott a családomra, de most egy multicéghez elhelyezkedve nyilván megint több lesz a feleségem vállán az otthoni terhekből, azonban ezt előre megbeszéltük, és ő vállalta.
Előző munkahelyek: T-Mobile, T-Systems, Drive Concept (saját cég)
<#zaras_figyelo#>
Változások az MTI-nél
Távozik az MTI Hírcentrum vezetője, Gianone Péter (34), aki mindössze öt hónapja töltötte be ezt a pozíciót. A váltás hátterében az állhat, hogy a tervek szerint az MTI dolgozóinak többsége átkerül a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaphoz. Gianone Péter internetes szerkesztőségekben kezdte pályafutását, majd hat éven át a Magyar Rádió hírszerkesztőségében dolgozott.
A DHL-hez ment – Kulcsár Attila
Kulcsár Attila (33) lett a DHL közúti szállítmányozási üzletágának, a DHL Freight Magyarország Kft.-nek az értékesítési és marketingigazgatója. A több mint tíz éve a logisztika területén dolgozó szakember a céghez a Raben Trans European Hungarytől érkezett, ahol az értékesítési osztályt vezette. Azt megelőzően a Giraud International Voláncamion Rt.-nél, a Vos Logistics Hungary Kft.-nél, illetve a Wincanton Logisticsnál dolgozott.
Operatív vezető – Budai László
Budai László (31) vezeti ezentúl a Jófogás.hu apróhirdetési oldalt. A cég a norvég székhelyű nemzetközi médiacsoport, a Schibsted érdekeltségébe tartozik. Budai László pályafutását az Inform Média lapkiadó online marketingrészlegén kezdte, 2009-től pedig a Google Magyarországnál dolgozott, ahol többek között a kiemelt ügyfelek kampányainak menedzselését látta el. A szakember a Figyelőnek elmondta: a növekedés fenntartása mellett az oldal minél hatékonyabbá tétele az elsődleges feladata. Budai Peresztegi Zoltánt váltja, aki a továbbiakban a Schibsted Classified Media csoport menedzsmenttagjaként a csoport alelnöki pozícióját tölti be a vállalat barcelonai irodájában.