Tudnunk kell magunkat eladni

Figyelő
2009-10-13 14:45
"Az innováció az, ami előreviszi egy szervezetnek a működését, egy üzlet jövőképét" – vallja Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója. Mindazonáltal szerinte a magyaroknak fejlődniük kell még az ötleteik piacra vitelében, és a lelkesedésük fenntartásában.

Magyarország újraindítására szervezett Figyelő TOP 200 konferenciánk alkalmából megkérdeztük a TV2 vezérigazgatóját is az innovációval kapcsolatos gondolatairól, véleményéről.

Ebben a környezetben, ahol gyakorlatilag átíródnak azok a szabályok, amikben dolgoztunk megnőtt a jelentősége annak, hogy tudjunk új megközelítéssel viszonyulni dolgokhoz, véli Várdy. Erre a mobiltelefonos és internetes műsorszórási megoldásokat hozza fel Várdy Zoltán példaként, egyúttal persze figyelmeztetve mindenkit arra, hogy noha ezek jól hangzanak, azért az újfajta terjesztési formák bevételi lehetőségei elmaradnak a mainstream források mértékétől.

A változásoktól mindenki tart, Várdy Zoltán szerint ebben a magyarok nem állnak rosszabbul más nemzeteknél. Azonban „az amerikai kultúrában jobban bátorítják az embert, hogy igenis próbáljon ki valami újat. Ez társul egyfajta vállalkozói szemlélettel, tudni akarással, ami elég egyedi.” – hívja fel a figyelmet a hiányosságainkra a TV2 vezérigazgatója. „Amiben Magyarországnak nehezebb dolga lesz, az mindaz, hogy miként kell valamit jól becsomagolni. Az innovációhoz nem elég dolgokat kitalálni, hanem kell tudni kommunikálni és eladni.” – zárja gondolatait Várdy Zoltán.



Nézze meg mit gondolnak a hazai innováció témájáról Magyarország más vezető üzletemberei!