Karrierhírek
2008-05-26 18:35
Társügyvezető az Avayánál
Dancsi Andrást nevezték ki a kommunikációs hálózatok építésével és üzemeltetésével foglalkozó Avaya ügyvezető igazgatójává. Feladata a marketing- és értékesítési terület irányítása mellett az Avaya képviselete lesz a magyar piacon. A cég másik ügyvezetője, Rohály Gábor a személyügyi, jogi és az adminisztratív területet felügyeli. Dancsi 2006-ban csatlakozott az Avayához, kinevezését megelőzően kereskedelmi igazgatóként dolgozott a cégnél. A mérnöki végzettségű szakember pályáját a Compaq értékesítési tanácsadójaként kezdte, majd a Sun Microsystemnél és az SAP-nál dolgozott értékesítési területen.
Új vezetők a Vodafone-nál
Májustól Lakatos Péter a Vodafone stratégiáért és kereskedelmi tervezésért felelős vezetője. A szakember 2005 óta dolgozik a mobilcégnél, jelenlegi kinevezéséig a vállalati üzletág marketingigazgatója volt. Irányítása alatt a Vodafone Magyarország kidolgozta személyre szabott kisvállalati ajánlatait, illetve teljesen átalakították a feléjük irányuló arculatot. A kinevezett vezető új pozíciójában a Vodafone stratégiájának kidolgozásával és konkrét megvalósításával foglalkozik. Lakatos Péter korábban pénzintézetekre szakosodott üzleti tanácsadóként dolgozott az IBM-nél.
A megüresedett marketingigazgatói posztot Matthias Conrad tölti be, aki projektvezetőként eddig is a Vodafone Magyarországnál dolgozott. 2006-tól egy éven át a mobiltársaság egyiptomi vállalatánál az üzleti tervezésért volt felelős. Korábban a Vodafone németországi cégénél számos marketing- és értékesítési feladatot végzett termékmenedzserként, majd kiemelt ügyfélmenedzserként.
Tv 2: digitális igazgatóság
Fekete Attila irányításával digitálismédia-igazgatóságot hozott létre a Tv 2. Az új szervezeti egység koordinálja a csatorna digitális stratégiájának megvalósítását, így a Tv 2 műsorainak digitális platformokon való megjelenését, a már létező szolgáltatókkal való együttműködést. A digitális felületek (internetes oldal, mobiltelefonos alkalmazások, teletext) eddig különböző igazgatóságokhoz tartoztak, mostantól ezek tartalmáért, fejlesztésért és értékesítéséért is a digitálismédia-igazgatóság felel.
Fekete Attila az utóbbi fél évben a stratégiai és szervezetfejlesztési igazgatóság osztályvezetőjeként koordinálta a Tv 2 digitális stratégiájának kidolgozását és a műsortovábbítókkal folyó tárgyalásokat. Korábban a csatorna kereskedelmi igazgatóságának üzleti tervezési csoportvezetője volt.
Pénzügyes az MTV-nél
Bekő Attila személyében új pénzügyi vezető érkezett az MTV Networks Magyarországhoz. Az igazgató felel a céghez tartozó összes csatorna pénzügyi, számviteli és kontrollingfeladataiért. A szakember az elmúlt három évben a Universal Musicnál töltött be hasonló pozíciót. 2003 és 2005 között a Philip Morris Budapestnél dolgozott szintén pénzügyi területen, a cég londoni központjában pedig belső ellenőrzéssel foglalkozott.
Vezetőváltás az Apple-nél
Majoros Miklós lett az Apple magyarországi képviseletének megbízott ügyvezető és kereskedelmi igazgatója. A korábbi ügyvezető, Emanuele Massimo két hónapja távozott a cégtől. Majoros kinevezéséig a Hewlett-Packard (HP) Magyarország kelet-közép-európai kellékanyag-üzletágának kereskedelmi igazgatójaként dolgozott. Pályáját a Libra-Computernél kezdte, majd a Tech Data Distribution magyarországi képviseleténél volt a HP-termékekkel foglalkozó üzletág vezetője.
Zwacktól a BAT-hoz
Hunyady László személyében új márkamarketing-vezetője van a BAT Hungary dohányipari cégnek. A szakember a vállalat magyarországi márkastratégiájáért lesz felelős. Első munkahelye az Unilever volt, ahol értékesítési és marketingterületen dolgozott, majd a Borsodi Sörgyárnál volt brand manager. 2001-től mostanáig a Zwack Unicum csapatát erősítette, ahol kezdetben senior brand manager volt, majd az Unicum Next ohiói tesztelésén és az amerikai piacra való bevezetésén dolgozott.