A cég 2007. január 10-étől, a tulajdonában levő Szabad Lap Kft.-vel egyesítve, a fogyasztói lapokat megtartva Geomédia Kiadói Zrt. néven fogja a vállalatcsoport lap- és könyvkiadási tevékenységét végezni.
Az új Geomédia más úton kíván járni, mint az elmúlt években megismert vállalat – áll a társaság közleményében. A társaság egyértelmű küldetéssel és megfogalmazott stratégiával lát munkához 2007-ben, mely szerint „aki a vidéki Magyarországgal tartós kommunikációs kapcsolatot kíván kiépíteni, nem kerülheti meg a Geomédiát”. A cég reményei szerint a Szabad Föld hetilap, a magazinok és a mezőgazdasági szaklapok, valamint a könyvkiadás és a rendezvény- és kiállításszervezés, szakmai és kulturális programok néhány év alatt képessé teszik a Geomédiát ennek megvalósítására.
A Geomédia portfóliójába a Szabad Föld- és a magazindivízión kívül a Mezőlap, a Geopress és a Mezőgazda kiadó, valamint a Geoexpo tartozik.
Tavaly szeptemberben lapunk is beszámolt arról, hogy a Geomédia éveken át tartó befektetőkeresés után eladta öt szaklapját a Süddeutsche Verlaghoz tartozó Medical Tribune Hungarynak, ami a felvásárlás óta Professional Publishing néven él tovább.