Magyar cég nyerte az Opel franciaországi márkakereskedőinek honlapja egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi tendert. A több, mint 200 francia márkakereskedés weboldalát a budapesti székhelyű Carussel Group építi ki - közölte Müller András, a cég ügyvezető igazgatója az MTI-vel
Hozzátette: a meghívásos pályázaton elnyert megbízás 3 évre szól, a fejlesztésen a cég 3-4 magyarul és franciául egyaránt tökéletesen beszélő munkatársa dolgozik majd Magyarországról. Tájékoztatása szerint a projekt teljes összege nem számszerűsíthető, mert a francia Opel és a
Carussel Group egyedi megállapodást kötött egymással. Franciaországban több mint 200 márkakereskedő van, a Carussel Group rendszere pedig moduláris. Egy-egy modul díja havonta 20-40 euró között van, a központilag megrendelt alapcsomagban három modul található - mondta.
A márkakereskedőknek azonban várhatóan egyedi igényei is lesznek, így a cég további megrendelésre számít. A budapesti cég közleménye szerint tavaly kezdték el fejleszteni célzottan az autó-márkakereskedők számára a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű terméküket, amely biztosítja a nemzetközi cég arculatának helyes megjelenését a weboldalon, illetve lehetővé teszi a kötelező központi tartalmak folyamatosan frissítését.