Állami kampány a SZÉP kártyának

2012-09-04 11:48
A még kint lévő üdülési csekkek beváltását és a Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártya szállodai felhasználását szeretné ösztönözni őszi kampányával a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.).
Az MT Zrt. a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSzÉSz) közösen szeptemberben indítja őszi kampányát a bor és a gasztronómia jegyében. Az MT Zrt. keddi közleménye szerint az egészen november közepéig zajló kampány során különböző, borhoz és gasztronómiához kapcsolódó akciós ajánlatok közül válogathatnak a belföldi utazók, melyeket az akcióban részt vevő több mint 80 szálláshely biztosít.
A kampányban részt vevő szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10 százalékos kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a borhoz és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak.
Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők - olvasható a közleményben. A nemzeti turisztikai marketingszervezet a kampány támogatására a mintegy két hét múlva már letölthető, minden platformon futó, ingyenes mobilalkalmazást indít. Több mint 1000 vendéglátóhely, húsznál is több bor és gasztronómiai fesztivál, és csaknem 40 exkluzív szállásajánlat kap helyet a GPS alapú listázást ingyenesen letölthető mobilalkalmazásban.
A programokról információt, a pozíciójukhoz legközelebbi vendéglátóhelyeket, látnivalókat és szállásokat is könnyen találhatnak majd maguknak a turisták, és útvonalat is tervezhetnek az alkalmazás segítségével. Az alkalmazás az MT Zrt. lapjának facebook-oldalán mutatkozik be - olvasható a közleményben.
MTI