A hét legfontosabb karrierhírei

2012-10-04 06:48
Hauer Berta ügynökségvezető, Spielmann Katalin pedig médiavezető lett. Szőnyi Beátát kinevezték a BNP Paribas Securities Services vezetőjének.

Világutazó – Vojnár Zinaida

Vojnár Zinaida (32) lett az Orco-csoport bérbeadási és marketingvezetője Magyarországon. A közgazdász végzettségű szakember angolul, németül, franciául beszél, széles körű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik.
– Mi a fő feladata az új állásban?
– A cél az irodaházak bérbeadása, az irodaportfólió értékmaximalizálása és a projektek jobb megismertetése a piaccal.

– A jelen ingatlanpiaci helyzet igen rossz, milyen kilátásokkal vág a munkába?
– Valóban nehéz piac, de ez sok kihívást is tartogat. Nagy lehetőségeink vannak a kihasználtság növelésére, az Orcónak több irodaprojektje van Budapesten, így tág spektrumon tudunk ingatlanokat kínálni partnereinknek lokációtól és profiltól függően.

– Ön számos helyen dolgozott külföldön, utoljára Párizsban. Ott mivel foglalkozott?
– Az Axa Real Estate-nél mint termékmarketing-menedzser az új, még marketingfázisban lévő befektetési alapok kidolgozásán és marketingkommunikációján dolgoztam a különböző nemzetközi csapatokkal.

– Dolgozott Kínában is, ott milyen területen?
– Az édesanyámmal közösen van egy nemzetközileg szabadalmazott tisztítóeszközünk, ami az állati szőrök takarítására kiváló (nagy kutyabarátok vagyunk). Ezt a terméket fejlesztettük ki, és ott találtunk professzionális partnert a gyártáshoz, majd a piaci bevezetésén dolgoztam több országot lefedve.

– Fiatal nőként régóta dolgozik felelős posztokon. Adódtak helyzetek, amikor nehezebb volt érvényesülnie?
– 22 évesen kezdtem a szakmai pályafutásomat, és az elején valóban voltak szituációk, amikor külön energia s még több munka kellett, hogy bizonyítsam kompetenciámat, szakmai tudásomat. De mindig az volt a célom, hogy maximális felkészültséggel és professzionalizmussal képviseljem a céget.●
Korábbi munkahelyek: Euro Fund III, GTC Real Estate, Immobilia, AEW Europe, Axa Real Estate


Két évtized a letétkezelésben – Szőnyi Beáta
Szőnyi Beátát (37) nevezték ki a magyarországi BNP Paribas Securities Services vezetőjévé. Elődje a poszton Theofilos Mitsakos volt, aki a jövőben a bank nagy-britanniai letétkezelési üzletágát vezeti. Szőnyi Beáta eddig az UniCredit Global Securities Servicesnél dolgozott, ahol a bank egyesült államokbeli és nagy-britanniai ügyfeleinek kelet-európai tevékenységét segítette. A szakember korábban különböző felső vezetői pozíciókat is betöltött a kapcsolatkezelés, termékfejlesztés és hálózatkezelés terén a Credit Suisse First Bostonnál és a Citibanknál, utóbbinál a pénzintézeti ügyfelekkel való kapcsolattartásért felelt. Közel két évtizedes tapasztalata van a közép- és kelet-európai letétkezelési piacon. Feladata most az ügyfélbázis növelése lesz Magyarországon.

Ügynökséget vezet – Hauer Berta
A Lewis Pr budapesti vezetőjének nevezték ki Hauer Bertát. A pr-végzettségű szakember korábban a Mito online ügynökségnél volt junior account, előtte a Ludwig Múzeum sajtóosztályán foglalkozott pr-rel. A Lewis ügynökséghez két éve lépett be, eddig tanácsadóként dolgozott.

"Főként technológiai ügyfeleink vannak, de digitális PR szolgáltatásaink kibővítésével egyre jobban nyitottunk a fogyasztói ügyfelek felé.

Emellett szorosan együttműködünk nemzetközi irodáinkkal és így igyekszünk nemzetközi sajtó és partner kapcsolatainkat ügyfeleink számára is kamatoztatni."

 



Médiavezetőként folytatja – Spielmann Katalin
Október elsejétől Spielmann Katalin (34) lett a Johnson & Johnson észak-európai régióért felelős médiavezetője. E minőségében Nagy-Britannia, Írország és a skandináv államok termékportfólióinak médiastratégiájáért felel. A közgazdász végzettségű szakember a Coca-Colától érkezik, ahol eleinte Budapesten médiamenedzser volt, később a londoni irodában regionális vezetőként a márka kommunikációjának tervezésével foglalkozott. Új munkahelyén vadonatúj pozícióban folytatja. „Ez a poszt korábban nem létezett, így nekem kell majd kialakítani a munkafolyamatokat, felépíteni a csapatot, valamint megtalálni a kreatívmédia-megjelenési módokat, együttműködéseket. A korábbinál nagyobb piacon dolgozom majd, méretesebb büdzsét kell kezelnem, miközben új lesz számomra az iparág is” – mondta a Figyelőnek.