Idén 46 országból 1200 pályamű érkezett a versenyre. A KSW LATTE Kft. a FOOD kategóriában nyerte el a bronz elismerést. A PENTAWARDS zsűri tagjai, tíz különböző ország vezető designerei, tíz különböző piacról érkeznek, akik nem kommunikálnak egymással.
A PENTAWARDS díjon eddig még egyszer sem díjaztak közép európai céget ebben a kategóriában, sőt a díjra még jelölt sem volt a régióból. A nyertesek között olyan dizájncsapatok nyertek eddig mint a Coca Cola, a Pepsi, a Heineken, a San Pellegrino, a Nestlé, amelyek általában a csomagolás csúcsát mutatták be pályaműveikkel.
Így a magyar tulajdonú KSW LATTE Kft. díjazása kiemelkedő sikernek számít. Suha Sándor a KSW LATTE Kft. ügyvezetője elmondta: a díj a magyar kreativitás elismerése is, mivel az egész világon elsőként saját erőből olyan grafikailag formabontó tejes dobozt terveztek, amely vélhetően a világ számos országában, a nagy tejes cégek csomagolását is forradalmasíthatja, mivel teljesen eltér a megszokottól.
A KSW LATTE piacképességét tovább erősíti, hogy a termék töltésével a legnagyobb osztrák tejipari vállalatot, a Berglandmilchet bízták meg. Suha Sándor bejelentette, hogy a díj hatására a KSW saját dizájncéget hoz létre, amellyel már nem csak a saját márkáinak arculatával, grafikai megoldásaival fog foglalkozni, hanem minden olyan cégnek megoldást nyújt, akik magas szintű, a világon bárhol versenyképes csomagolást szeretnének termékeiknek.