Uniós piacra lép a Masterplast Nyrt.

2012-10-15 14:18
Saját gyártású üvegszövet hálóval jelenik meg az Európai Unió tagországainak piacain a Masterplast Nyrt. 2013-ban, ennek érdekében a cég 1,4 millió eurós fejlesztést hajt végre káli gyártóbázisán - közölte a cég az MTI-vel hétfőn.
A tervek szerint 2013 első félévében kerülnek majd piacra a vállalat saját gyártású, magas minőségű termékei, a káli üzem 2014-re éri el teljes kapacitását, akkortól évente 10,4 millió négyzetméternyi üvegszövet háló gyártására lesz képes.A cégvezetés várakozásai szerint 2013-ban mintegy 1,4 millió euró, 2014-ben pedig már közel 2,8 millió euró többletbevételt hozhat a cégcsoportnak az üvegszövet háló uniós országokba történő értékesítése.

A társaság a Masternet Premium nevet viselő termék piaci bevezetését komoly marketing tevékenységgel támogatja. Ennek részeként a Masterplast Nyrt. több jelentős szakkiállításon is megjelenik, többek között Milánóban és Münchenben.Hornyai Dézi nemzetközi marketing és PR vezető az MTI érdeklődésére elmondta: a cég rövidtávon kiemelt figyelmet fordít Litvánia, Görögország, Olaszország, Németország és Ausztria piacára, hosszabb távon pedig az Európai Unió valamennyi tagországában szeretnének megjelenni. Hozzátette, hogy az üvegszövet háló bevezetése csak az első lépés lesz, később a hőszigetelő-rendszer további elemeivel, valamint a tetőszigetelésben is használatos diffúziós fóliákkal szeretnének piaci részesedést szerezni. Az 1997-ben alapított Masterplast csoport fő tevékenysége az építőipari szigetelőanyagok gyártása és értékesítése, 13 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal. A vállalat 2011-es árbevétele 82,173 millió eurót ért el. A Masterplast részvényeit 2011. november 29-én vezették be a Budapesti Értéktőzsdére, a cég 2012 első félévében két lépésben sikeres tőkeemelést hajtott végre.
MTI