Legfrissebb karrierhíreinkben a különböző cégeknél bekövetkezett személyi változásokról számolunk be.
A Tesco imázsát építi - Varró BalázsVarró Balázst nevezték ki a Tesco Global Áruházak új kommunikációs vezetőjévé. A főiskolai diplomával rendelkező 40 éves szakember a University of Maryland budapesti képzésein is részt vett, szabadidejében zenél és főz.
– A Wizz Airnél és a Viasatnál széles spektrumban próbálhatta ki tudását, miért vonzotta az új feladat?– A Wizz Air és a Viasat Hungária előtt a dohányiparban is dolgoztam, hozzászoktam az izgalmas és néha érzékeny témákhoz. Ezekben az iparágakban olyan t...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/1 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!