A recesszió immár állandósult állapot, és ez újfajta menedzsmentmódszereket hív elő.
A gyógyszeriparra nehéz idők járnak: az ágazati különadó mellett három éve duplájára emelkedett az orvoslátogatói díj is. A külső környezeti változások miatt elbocsátási hullám söpört végig a szektoron. A GlaxoSmithKline (GSK) magyarországi leányvállalatának 2011 végén alkalmazottai 40 százalékától kellett megválnia, így 180 helyett 110-re apadt a vényköteles termékeket forgalmazó részleg dolgozói létszáma. A vállalat új működési modell kidolgozására kényszerült. Ezt idejekorán, a leépítések előtt hónapokkal felismerték, így még 2011 tavaszán New M...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/2 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!