Felbolydul az e-kereskedelem - mindennapi netkenyerünk

2013-01-17 06:32
A Tesco már tavasszal berobbanhat a gyorsan növekvő, az idén feltehetően 200 milliárdosra duzzadó hazai e-kereskedelmi színtérre, de a G’Roby nem félti pozícióit.

Mobiltelefon-hirdetések egy londoni Tescóban. Minden egy helyen

Körülbelül negyedmillió új vásárló jelent meg tavaly az online térben. A netes boltok viharos terjedése, az ár-összehasonlító portálok, a bónuszos-kuponos oldalak, illetve a számos boltot összefogó webplázák révén a recesszió dacára ütemesen nőtt tavaly is az online kiskereskedelem. Az eNET piackutató előzetes becslése szerint 14 százalékkal, 177 milliárd forintra bővü...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/3 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!