Máris meghozta első eredményeit a 10 milliárdos szörppiacon dúló harc: a címkén olvasható feliratok kezdenek közelíteni a valósághoz.
|
A pölöskei üzem 2009-ben. Egymásnak estek az újraindításkor még partner vállalkozók |
Bejött a facebookos gerillamarketing a Pölöskei Szörpnek: a feltöltött és megszavazott képek egy hónapig láthatók a literes palackokon, ez több tízezer rajongót hozott a márkának a közösségi oldalon. Emellett minden bizonnyal sok vásárlót is, hiszen 4 év alatt nulláról 1,5 milliárd forintra növelte a kft. az árbevételét. A vállalkozást elindító Janicsek Béla piac...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!