A vezérigazgatók kezét egyre kevésbé a részvényesek, sokkal inkább más érintett csoportok vezetik. Közelítünk ahhoz, hogy a legnagyobb befolyással maga a vásárló legyen a stratégiára.
|
Zuhair Murad divattervezô párizsi bemutatója. Úgy veszünk majd ruhát, mint zenét? |
Több klasszikus példával illusztrálta a minap Jim Hagemann Snabe, a német központú SAP AG társ-vezérigazgatója, hogyan helyezte át a technológia fejlődése az üzleti élet súlypontját a vállalatokról a fogyasztókra. A zeneipar volt az első, ahol a digitális világ látványos rést ütött a falon, amikor a hatvanas években kialakult modellt szinte pillanatok alatt p...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!