Búcsú Match - Lassan fogynak a boltok

Lassabban fogyó boltok
Szirmai S. Péter
2013-02-14 06:32
Az őszi roham után lanyhult az érdeklődés a Match- és Profi-üzletek iránt, főleg a bevásárló-központi bérleményekre nehéz új gazdát találni.


Fővárosi offenzívába kezdett a CBA: két hét alatt három egykori Match helyén is a magyar üzletlánc logója alatt működő üzlet nyílt, illetve nyílik meg a III. és a XII. kerületben. Új üzleteladásokról szóló bejelentésről azonban az őszi roham óta, amikor a Coop 62, a CBA-tagság pedig 48 volt Match-, illetve Profi-üzletet szerzett meg az összesen 184-ből, nem hallani. A piaci szereplők szerint azért, mert túlértékelhette boltportfólióját a magyar piacról távozó Louise Delhaize-csoport.

Azóta lanyhulni látszik az érdeklődés, főleg az igényes budapesti, belv...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/7 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!