Röviddel a nagy hazai motoros seregszemle, a Budapest Motor Fesztivál előtt teljes az újdonságokról, trendekről kialakult kép.
Mostanra nyilvánvalóvá vált, hogy a ötödik éve tartó és a motorkerékpár-piacot rendkívüli erővel sújtó válságra a gyártók különböző túlélési stratégiákat választottak. Egyesek hibernált állapotban próbálják meg átvészelni a vártnál jobban elhúzódó nehéz időszakot, mások erőteljes fejlesztésekkel igyekeznek stabilizálni vagy éppenséggel megerősíteni pozíciójukat. Japán második és harmadik legnagyobb motorgyárának tevékenysége például az elmúlt három évben jobbára kimerült az alibiző modellfrissítésekben. A Yamaha 2011 végén mindössze egy ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/11 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!