Kádas Péter és Varga Attila a negatív magyar hozzáállással találkozva határozta el, hogy a Facebookra koncentráló marketingcéget hoz létre.
Egy ismert budapesti szálloda éttermében furcsa módon udvariatlan volt a pincér, amikor Kádas Péter és Varga Attila egy CRM-konferenciát követően leült megbeszélni a hallottakat. Ez adta az alapötletet startup vállalkozásukhoz: ha a pincér tudná, hogy mennyi a hosszú távú vásárlóerejük és ezzel együtt az iparágat érintő hitelességük, valószínűleg máshogyan viselkedne. Ennek kapcsán jöttek rá, hogy az ismerősök ajánlásának milyen nagy a súlya.
Azaz milyen értéket képvisel ez, illetve arra is, hogy a világ legnagyobb közösségi oldalain, a Faceb...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/12 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!