A főváros környéki járatok átadásával megerősíti a kormány a központi régió buszos cégét. Az mégsem tudja nélkülözni kínai járműveket üzemeltető alvállalkozóit, amelyekkel szerződést hosszabbított.
Igazi buszos dinasztia irányítja a hazai közösségi közlekedés közúti részét, tagjai az anyatejjel szívták magukba az ágazati tradíciókat. Simon Gábor, a szektor legnagyobb hazai cégének vezérigazgatója a Magyar Közlekedés tavaly decemberi számában írt arról, büszkeséggel és örömmel tölti el, hogy szülei nyomdokába lépett, akik mindketten a Volánbusznál, illetve jogelődjénél dolgoztak. Nem kell formális hangot megütnie, ha közvetlen felettesével, az állami tulajdonos képviselőjével tárgyal, hiszen az bátyja, Simon Zoltán, aki a tulajdonosi jogokat gyakorló Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Volán-társaságokért felelős igazgatója.
Ő nemcsak ebben a minőségében meghatározó szereplője a 24 társaságból álló, 2011-ben a helyközi forgalomban jó 11 milliárd utaskilométert teljesítő Volán-világnak. Az átszervezés (Övék a vár – Figyelő, 2012/44. szám) első lépéseként létrehozott, összesen 23 vidék...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!