Kampány a SZÉP-kártya szállodai felhasználásának ösztönzésére

2013-04-06 13:00
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Turizmus (MT) Zrt. áprilistól az egész évre kiterjedő SZÉP-kártya kommunikációba kezd az MT belföldi kampányaihoz kapcsolódva.
A nemzeti marketingszervezet négy évszakban négy hangulatot sugallva fűzi össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és régiókat. Az MSZÉSZ pedig a belföldi turisztikai kampányokhoz csatlakozva felhívást tett közzé tagszállodái számára a szállodák belföldi forgalmának növelése és a SZÉP kártya szállodai felhasználásának ösztönzése céljából - ismerteti a nemzeti marketingszervezet közleményében.

A tavaszi időszakban az aktív és ökoturizmus áll a kommunikáció középpontjában az "Ébredés" köré csoportosítva a Balaton, Észak-Magyarország és a Tisza-tó természetjáró, kerékpáros, lovas, vízi-, horgász-, és kemping-ajánlatait. A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, "Zsongás"-ra inspirálják és konkrét utazási csomagokkal érik el a budapest-közép-dunavidéki, a balatoni és a közép-dunántúli nyaralásra vágyókat.

Ősszel a bor és a gasztronómia áll az üzenetek élén, "Derű"-s hangulatot árasztó ajánlatokkal népszerűsítik majd a dél-dunántúli, a nyugat-dunántúli és az észak-magyarországi régiókat. Novemberben és decemberben pedig "Harmónia" hívószóval az egészségturizmus szerelmeseit vagy az erre a hangulatra vágyó utazókat invitálják az észak-alföldi, a dél-alföldi és a nyugat-dunántúli régióba. Az MSZÉSZ tagszállodái bármelyik kampányidőszakhoz, vagy turisztikai termék népszerűsítéséhez csatlakozhatnak meghatározott kedvezményes ajánlatokkal.

Az MT belföldi kampányait, a szállodák kedvezményes ajánlatait és a SZÉP-kártyát számos marketingeszköz népszerűsíti.
MTI