Sorra tűnnek el a süllyesztőben vagy küzdenek a fennmaradásért a nagy japán szórakoztatóelektronikai márkák. A friss hírek szerint a Panasonic kivonulhat a plazmatévészegmensből, a kijelzőgyártásban erős Sharpot pedig dél-koreai konkurenciája, a Samsung mentheti meg az összeomlástól.
|
A berlini IFA kiállításon. Szorongatják a japánokat |
Ahogyan az Y generációnak nem sokat mondanak már az olyan japán nagy márkanevek, mint a NEC, a Sanyo, a Hitachi vagy akár a Pioneer, úgy a Z és az azt követő nemzedékek sem feltétlenül az elsők közt ismerik majd a Toshiba, a Sharp, a Panasonic vagy akár a Sony brandneveket a fogyasztói elektronikában. Különösen nem a kijelzők, monitorok és főképp a tévék piacán, ahol a dél-koreai, tajvani és kínai ko...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/15 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!