A fiatalok felé nyit az RS Bútoráruház

Kovács Gábor
2013-04-25 10:26
A fiatal, 20-as, 30-as korosztályt célozza új kampányával az RS Bútoráruház. A forgalmazó cég divatos, ár-érték arányban kiváló, magyar gyártású bútorokkal kívánja megszólítani leendő vásárlóit.
A cég vezetése szeretné elérni, hogy amikor az emberek bútorvásárláson kezdenek gondolkozni, „ne csak az IKEA jusson eszükbe." Az RS Bútor modern, divatos bútorokat kínál, kiváló ár-érték aránnyal, melyek többek közt ezért is kiválóan alkalmasak önálló életüket még csak most kezdő fiatalok számára. Az értékesített bútorok legnagyobb része nem lapraszerelt, hanem készen kerül a vevőkhöz; a vállalat értékesítési igazgatója szerint nagyon sokan nem szeretnek a megvásárolt bútorok összeszerelésével bajlódni, ráadásul a gyárban összerakott bútorok jellemzően sokkal tartósabbak darabokban szállított versenytársaiknál.


Az RS Bútor kizárólag magyar beszállítók termékeit forgalmazza, az árukészlet nagy része magyar gyártók munkája. Sokan mind a mai napig úgy gondolják, a magyar bútorgyártók termékei minőségben elmaradnak a külföldiekétől, ez azonban nem igaz: több nagy múlttal, sok szakmai tapasztalattal és kiváló berendezkedésekkel felszerelt gyár található hazánkban, a cég igyekszik ezekkel a vállalkozásokkal együttműködni (jelenleg megközelítően 100 beszállítójuk van).

Az új kampányhoz kapcsolódóan meghirdették a „Légy Te az RS Bútoráruház új generációs arca!" pályázatot, melynek eredményeképpen 3 szimpatikus fiatalt választottak ki, hogy májustól ők képviseljék a cég stratégiáját a katalógusokban, reklámfilmekben, óriásplakátokon. A reklámarcul választott fiatalok Hrivnák Tünde által tervezett, kalocsai mintákkal díszített ruhákban lesznek majd láthatóak.