Az IKEA-n túl is van élet A fiatal, 20-as, 30-as korosztályt célozza meg új kampányával az RS Bútor. A forgalmazó cég állítja: ár-érték arányban kiváló, magyar gyártású bútorokat forgalmaz, ezért szeretné elérni, hogy a fiataloknak „ne csak az IKEA jusson az eszükbe, ha bútorvásárláson gondolkodnak”. Az értékesített termékek legnagyobb része nem lapra szerelt, hanem készen kerül a vevőkhöz, ugyanis sokan nem szeretnek a megvásárolt bútorok összeszerelésével bajlódni, ráadásul a gyárban összerakottak jellemzően sokkal tartósabbak darabokb...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/18 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!