A döntőbe kerülő versenyzők közül a második helyet megkaparintó Prise volt az egyetlen, aki nem az átlag mobil és PC felhasználókat jelölte meg célközönségnek. Ők az adattárházakra szakosodott Teradata termékeihez készítenek kiegészítő megoldásokat. A szoftvereikkel a cégek többek közt csökkenthetik a processzoraik terhelését és a korábbiaknál kisebb helyen is el tudják tárolni az adataikat. A Prise a sajátos ügyfélköre miatt aligha tud majd a következő Ustream-é vagy Prezi-vé válni, ám ahogy a zsűritagok is kiemelték - akiknek a sorában ott ült az eBay volt alelnöke Gil Penchina és a bécsi Pioneer Festival gazdája, Tim Röhrich is - a Prise jól definiált célt tűzött ki maga elé és egy olyan piacot, ami valóban komoly üzleti lehetőségeket rejt.
A program hasonló alapokon nyugszik, mint a lassan másfél évtizede elindult geocaching. Ám utóbbi jóval körülményesebb: a helyszínen egy ládát kell elhelyezni-ami városi környezetben kifejezetten problémás - és a felkeresést a benne lévő jelszóval kell igazolni. Ezzel szemben a Sighter-nél csupán egy fotót kell készíteni a meglátogatott helyszínről. Az alapítók reményei szerint a játékuk általában véve is színesebbé teszi majd a városi sétákat.
A versenynek helyet adó BarCamp konferencián az előadásokból a startupok sokat megtudhattak a vállalkozói környezetről is: Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletág vezetője például elmondta, hogy a cégek befektetési kedve jelentősen visszaesett az utóbbi időben és ma már sokan csak a túlélésre játszanak. Ám ahogy Tim Röhrich is rámutatott: az online cégek potenciális ügyfélköre óriási léptékben bővül. Az internet felhasználók köre a mostani két milliárdról az évtized végére öt milliárdra nőhet. A lehetőségek kiaknázásához a Szilícium-völgyből érkezett Gil Penchina szerint pedig igazán egy jó ötlet kell - amit a gazdái meggyőzően tudnak bemutatni - és egy hozzáértő befektető, aki nem csak pénzzel, de a szaktudásával is egyengeti a startup útját a sikerhez.