- Hosszú tárgyalássorozat után. Fél évvel ezelőtt úgy vállaltam el az állást, hogy egy tiszta céget fogok felépíteni, amelyben korrekt, legális a működés, még ha erre rá is megy a bevétel egy része.
- Ez a része sikerült. Az egész szektor ilyen rosszul muzsikál, vagy csak a Zepter?
- A szektor forgalma nem nagyon változott, mert a direkt értékesítés gyorsan reagál a piaci változásokra. Nem kell új kampányokat kidolgozni, óriásplakátozni, várni, hogy betérjen a vevő. Az egyik nap megtervezett új termék másnap már a piacon van, és a harmadik nap el is adták. A Zepter forgalma mégis 2010-hez képest 26 százalékkal csökkent, mert alapos tisztítást hajtottunk végre. A problémás ügynököktől megváltunk. Kisebb lett a szervezet és a kontroll erősebb.
A teljes interjút a Figyelőben olvashatja.