„A kulcs a differenciált oktatás”
Interjú – Csapó Benő
2014-03-27 06:20
A PISA-felmérésben jó eredményt felmutató országok sikere mögött az áll, hogy adaptálták a világon elérhető legjobb pedagógiai tudást – hangsúlyozta lapunknak a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézetének egyetemi tanára.
|
Csapó Benő |
– Egy múlt heti konferencián a PISA-felmérés lesújtó hazai eredményei kapcsán Pálinkás József felhívta a figyelmet az integrált szemlélet fontosságára az oktatásban. Azaz arra, hogy például a matematikatudás hiányosságai a szövegértés nehézségeivel is összefüggnek. Erről van szó a magyar diákok esetében is? A korábbi években mért gyenge szövegértés most már a matematikatudás eredményeit is rontotta?
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!