Megkérdőjelezik a márkahűség fogalmát és az ágazatok működési modelljét a digitális világ eszközeivel felfegyverkezett új riválisok, valamint a közösségi térben ítéletet mondó fogyasztók.
A jó kereskedőt szinte minden korban megbecsülték, de igazán nagy kihívássá manapság kezd válni a termékek értékesítése. Még 5-10 évvel ezelőtt is egyszerű volt a képlet: hagyományos marketingcsatornákon keresztül, forint- vagy dollármilliókból szisztematikusan fel lehetett építeni egy erős márkát, amelyhez egy jó termék vagy szolgáltatás mellett egy hozzáértő csapatra és ügynökségre volt szükség. Az új, összekapcsolt világban ezek a modellek alapjaikban roskadoznak, sok esetben már össze is dőltek.
A legjobb példa erre a globális fo...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!