Nagyon hasít az autógyár legtöbb szegmense. 2014-ben új álomhatárt, az évi kétmillió gépkocsi értékesítését is elérheti a társaság.
Gondolták volna, hogy az 1900-as évek elején elsősorban repülőgépmotorokat gyártó cég száz évvel később megkerülhetetlen szereplője lesz az autógyártásnak? Mindenesetre a legenda szerint a BMW logója a kék ég előtt forgó propellerpengéket ábrázolja, amit még egy 1929-es reklám után ragasztottak a társaságra. Innen érte el a cég, hogy mára a prémium autógyártók szegmensében a gépkocsieladások terén vezető szerepet tölt be.
A csoport adózás előtti és adózott eredménye tavaly kimagaslóan jó lett, köszönhetően annak, hogy rekordszin...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!