Ügyetlen húzások, suta megoldások jellemezték a törpepártok kampányát. Hivatalosan százötvenmilliót költöttek hirdetésekre, ám összesen 4 százalékot sem értek el a vasárnapi választásokon.
Nostradamus gondolatát idézte szórólapján a Zöldek Pártja: Gyilkol a piros, pusztít a sárga, csak a zöld nem visz pusztulásba. A látnok – aki jó kétszáz évvel a politikai bal- és jobbpólusok kialakulását megalapozó francia forradalom előtt vetette papírra sorait – aligha sejtette, hogy azokkal egy harmadikutas politikát támogat majd fél évezreddel később, egy az ő idejében épp a török igát nyögő országban. Pedig marketingszempontból az ötlet nem is rossz – állítja Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézetének vezetője.
Az...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/15 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!