Miközben az eladósodottság nélküli autógyár az elmúlt ötven év legagresszívabb terjeszkedése előtt áll, a cég részvényei meglehetősen alulárazottak a szektortársakéihoz képest. A vállalat Európa helyett egyre inkább a kínai piacra helyezi a hangsúlyt, ahol az elmúlt hónapokban két számjegyű ütemben emelkedtek az eladások, és ahonnan már ma is az értékesítések 17 százaléka származik.
|
Kondás László, a KBC Equitas junior elemzője |
Az utóbbi 50 év legagresszívebb terjeszkedését valósítja meg az idén a Ford, amely 23 új modellt dob piacra, két új gyárat nyit, és 5000 alkalmazottat vesz fel. A sikereket jelzi, hogy a cég a világ két legnagyobb és egyben legdinamikusabban növekvő autópiacán, az Egyesült Államokban és Kínában is növelni tudta eladásait, ráadásul a vállalat gépkocsi-ért...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/15 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!