Túl bonyolultak a McDonald's menüi

válassz
2014-04-22 15:37
A McDonald's amerikai gyorsétteremlánc idei első negyedéves nyeresége részvényenként 1,21 dollár volt, összesen 1,2 milliárd dollár, míg tavaly részvényenként 1,26 dollár, összességében 1,27 milliárd dollár volt a profit. A piaci elemzők 2014 első három hónapja után 1,24 dolláros részvényenkénti nyereségre számítottak.
A cég bevételei nőttek. 2013 első negyedévében 6,61 milliárd dollár volt a bevétel, 2014 első negyedévében 6,70 milliárd dollár, kissé elmaradva az elemzők által várt 6,71 milliárd dollártól. 2013-ban nehéz éve volt a cégnek, a McDonald's szerint az idei első negyedévben azon dolgoztak, hogy gyorsulni kezdjen a bevétel növekedése.

Ez annyiban sikeres volt, hogy világszinten a több mint 1 éve nyitva tartó éttermeiben 0,5 százalékkal nőttek az eladások. Don Thompson vezérigazgató szerint a cégnek erősítenie kell termékei pozícióját, mert néhány vásárlónak már egyszerűen nem olyan fontos a McDonald's. Néhány vezető szerint a McDonald's új menüi már túl bonyolultak, a sok új választási lehetőség lelassította a kiszolgálást és elijesztette a vásárlókat. Don Thompson szerint a nehézségek ellenére 2014-ben javul a McDonald's teljesítménye.
MTI