A Növekedési Hitelprogram érezhetően növeli a céges járműbeszerzésekre fordítható forrásokat is – véli a Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. magyarországi ügyvezetője, aki a magánvevők visszatérésével kapcsolatban viszont lassú felfutást prognosztizál.
– Gratulálok, pár hete önt választották az Év Menedzserévé. Hogyan tud pozitív mintát adni a negyedére zuhant autópiacon?– A válság előestéjén szereztük meg a vezető pozíciót a hazai személy- és haszongépjármű-piacon, amit rövid megszakítással immár 5 éve tartunk. A hazai iparág visszaesése volt 2009-ben a legnagyobb Európában, ami a mi értékesítésünk zsugorodását is magával hozta, viszont sokkal kisebb mértékben, mint az átlag. Ennek következtében a piaci részesedésünket növelve a válság ideje alatt a Ford pozíciója megerősödött...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/18 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!