Mind a SIGNAL Biztosító, mind a BANIF Plus Bank szerint az üzleti versenyben a rugalmasság és gyorsaság a két legfontosabb szempont, ez a kölcsönösen elfogadott cél adja az együttműködés alapját is. Mindkét fél stratégiainak minősíti, és így hosszú távra tervezi az együttműködést. A partnerek a lakossági gépjármű piacon belül szolgáltatásaikkal elsősorban a középréteget célozzák meg és nagy hangsúlyt helyeznek a nem fővárosi ügyfélkör lehető legmagasabb szintű kiszolgálására is - nyilatkozta Gáti Tamás, a BANIF kereskedelmi igazgatója.
A SIGNAL a Banif ügyfelei számára olyan, nem kötelezően előírt, de rugalmasan kezelt casco biztosítást nyújt, amely a szerződésben vállaltak szerint védettséget jelent az esetlegesen bekövetkező nagyobb károk ellen, sőt még egy totálkár esetén is lehetővé teszi, hogy nagyobb anyagi problémák nélkül lezárhassák a finanszírozási szerződést. A biztosító ugyanakkor éves szinten ezres nagyságrendben számít új casco kötésekre, ami a BANIF Plus Bank által finanszírozott járműveknek csaknem 30-50%-át teszi ki.
Az ügyfelek számára előnyt jelent, hogy nem kell külön foglalkozniuk a megvásárolt gépjármű biztosításával. Kálózdi Tamás, a SIGNAL elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy az ügyfelek már a finanszírozási szerződés megkötésékor eldönthetik, hogy igénylik-e a nagy biztonságot nyújtó casco szerződést. Ha igen, csak egyszerűen kitöltenek egy nyilatkozatot, majd ezt követően a havi díjakat - a lízingdíjjal együtt - pontosan kell fizetniük, s így a finanszírozás végéig rendelkeznek casco biztosítással.
A kárrendezés gyors és rugalmas, a kárbejelentést interneten vagy telefonon is megtehetik az ügyfelek. Magas színvonalát az is biztosítja, hogy a SIGNAL Biztosító ezen szolgáltatásával az elmúlt években több szakmai díjat is nyert.