Magyar mémek

Youtube-reklámökonómia
KRISTON LÁSZLÓ, Cannes
2014-06-05 06:24
A magyar mikrocelebek némelyike már közel jár ahhoz, hogy megéljen a YouTube-on üzemeltetett csatornájából. A reklámbevételekből szerzett összegeket azonban hatalmas titkolódzás övezi.

Fluor Tomi rajongóival. A YouTube-on kezdte
Fluor Tomi rajongóival. A YouTube-on kezdte
Fotó: MOHAI BALÁZS, MTI

Világszerte havonta egymilliárd ember néz videókat a YouTube-on (YT). Megjelent az első YT-generáció, a popkultúra egyik legfőbb netes platformját ma már a magyar fiatalok is az önérvényesítés eszközeként igyekeznek használni. A h...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/23 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!