Az LMP összesen 714,6 millió forintot fordított a parlamenti választás kampányára a beszámoló szerint.
A beszámoló szerint a támogatásokból 94,9 millió forintot fordítottak kültéri reklámra, üzemanyagra, járműbérletre, hirdetésre.
További 619,6 millió forintot pedig ugyancsak kültéri reklámra, kampányújságra, sajtóhirdetésekre, online marketingre, közösségi médiára, direkt marketingre, különböző eseményekre, gyártás-tervezésre, managementre és logisztikára, humán erőforrásra, bérleti díjra, kampánytanácsadásra, közvélemény-kutatásra és egyéb marketingre.
A 2014-es választáson indult minden jelöltnek és jelölőszervezetnek legkésőbb június 5-ig kellett a közlönyben nyilvánosságra hozni a választásra fordított állami és más pénzeszközök, anyagi támogatások összegét, forrását és felhasználásának módját.