Nem sajtónak való vidék
2014-06-12 06:04
A szektor nyereségét elszippantó, büntető jellegű reklámadó, illetve az Origo, a vezető hazai portál főszerkesztőváltása is azt bizonyítja, hogy a kormányalakítás idején különösen nehéz idők járnak a médiára. Közös a két történetben, hogy egyaránt megzavarták a Sanoma-csoport eladását, illetve azt a tervet, amely szerint a Sanoma digitális portfóliója az Origóval integrálódna.
|
Demonstráció a szabad sajtóért Budapesten. Lázár Jánost nem szeretik |
Fotó: BELICZAY LÁSZLÓ, MTI |
Kevés olyan cég van, amelynek a vezetőivel Orbán Viktor rendszeresen találkozik. A Figyelő úgy tudja, hogy a magyar miniszterelnök az elmúlt három év alatt négyszer tá...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/24 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!