A körülmények összjátéka

Interjú – Urbán Zsolt
Halaska Gábor
2014-06-12 06:06
A reklámadóról készült állítólagos hatástanulmányokat szívesen látná a szövetség is – mondja a Magyar Reklámszövetség elnöke és a HD Group vezetője. Szerinte a nagyokra céloz, de a kis cégeket hozza nehezebb helyzetbe az új elvonás,  és nőhet majd a „kultúra ára” is. A reklámadóról szóló törvényt szerdán, lapzártánk után tervezi elfogadni az Országgyűlés.

Sem a Google- YouTube csoport, sem pedig a Facebook és az Instagram nem fi zet itthon áfát.
Sem a Google-YouTube csoport, sem pedig a Facebook és az Instagram nem fizet itthon áfát.

– A hírek szerint a szakmai szervezetekkel egyeztetett javaslatról van szó. Így van?

– Gulyás Gergely kedden az MTI-nek azt nyilatkozta, hogy többféle hatástanulmány is készült, ami finoman szólva is ellentmondásos. Mi nem tudunk ilyenekről, ha mégis kész...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/24 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!