Pörög a magyar motor

Szirmai S. Péter
2014-06-12 06:38
Az idehaza gyártott autók száma alapján erős túlzás régiós járműipari központi szerepről beszélni. A részegységeknél jobban állunk, ez esélyt ad a beszállító kkv-knak is. Az alapok kedvezők, de lenne még tennivaló az ágazat erősítése érdekében.


Rendhagyónak ígérkezik a legújabb Audi TT sorozatgyártását elindító, heteken belül esedékes ceremónia. Biztos forrásból tudjuk, hogy ez alkalommal nem Orbán Viktor miniszterelnök kormányozza le az ünnepi első példányt a győri szalagról, hanem valaki más. De hogy ki, azt nem árulták el a szervezők. Korszakváltó kocsiról van szó, mert még sosem készült annyi autó Győrben, mint amennyit 2014-re terveztek. Az egy éve átadott, több mint 900 millió euróból épített teljes értékű gyárban az évi 120 ezer darabos kapacitás kihasználása az idei cél a tavalyi 43 eze...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/24 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!