Cégfigyelő

válassz
2014-06-19 06:44
Cégfigyelő
Rekordot dönt a Pick
Még soha egyetlen külföldi vagy hazai termék sem ért el akkora sikert a budapesti repülőtéren, mint idén májusban a Pick szalámi és a Royal Tokaji ötputtonyos tokaji aszúja. A Pick Szeged Zrt., a Heinemann Duty Free és a  Budapest Airport közös akciója során az utazók nemcsak ingyenes kóstoláson  vehettek részt, hanem ha a termék elnyerte a tetszésüket, akkor abból rögvest akciós áron vásárolhattak is a repülőtéri boltban. A havi eladás meghaladta a 200 000 eurót. „A várakozáson felüli sikert hozó májusi promóció is igazolta, hogy a Pick (és a Herz) téliszalámi méltán lett hivatalosan is hungarikum, hiszen a világ minden tájára elviszik Magyarország jó hírét” – mondta Nagy Endre, a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója.


A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/25 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!