Tűkön ülve várják a vállalkozók, hogy valaki nekiálljon a felesleges szabályok irtásának, az eddigi kormányzati gyakorlat azonban nem sok jóval kecsegtet.
|
Fotó: UZZLEPIX/ALAMY |
Sok hazai kisvállalkozó kapott a szívéhez a múlt hét közepén, amikor úgy nézett ki, hogy a kabinet reklámadó-bevezetési buzgalmának vétlen áldozatául esik. Az adózási rend stabilitását és a költségvetés szilárdságát hirdető kormányzati kommunikációnak már azt sem sikerült meggyőzően elmagyaráznia, miért kell év közben bevezetni egy a büdzsé szempontjából bagatell, 8 milliárdos közterhet. Ráadásul a vállalk...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/28 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!