A nyolcadik generációs konzolok harcában baklövései miatt a Sonyhoz képest egyelőre alulteljesít a Microsoft, ám az amerikai piacon hamarosan akár át is veheti az elsőséget. Idehaza az új gépe szeptember 5-én debütál.
Bő fél évvel legújabb gépük megjelenése után, úgy tűnik, a Microsoftnál is belátták: teljesen félreértették a konzolpiacot. Tavaly az Xbox One bejelentésénél hívószónak még a biometrikus bejelentkezést, valamint a hang- és gesztusvezérlést szánták, ám az extra funkciókat életre hívó kötelező tartozékból, az új Kinectből ezúttal nem kértek a vásárlók. Rögtön csodát is tett az eladási mutatókkal, hogy a redmondi cég belátta hibáját: a Kinect nélkül kapható - 500 helyett 400 dolláros - Xbox One-t júniusban lehetett először kapni, és a forgalom az előző hónaphoz képest az Egyesült Államokban mindjárt a duplájára ugrott. Korábban szintén szenzációként tálalták, hogy az Xbox One-ra saját médiatartalmakat készítenek, ám nemrég a tömeges leépítésekbe fogó vállalatóriás bejelentette az erre létrehozott Xbox Entertainment Studios megszüntetését. Már csak a megkezdett projekteket - így a Halo tévés...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/32 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!