Az NNG vezetése további lehetőségeket is lát még az autóiparban, ezért döntött úgy, hogy megvásárolja a georgia-i székhelyű nFuzion-t, mely 14 éves tapasztalattal rendelkezik autóipari szoftverek tervezésében és prototipizálásában. Mindezt olyan cégekkel együttműködve, mint az AT&T, a General Motors vagy a Mitsubishi Electric. A cég augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik, így az iGO navigáció fejlesztője két új irodát is magáénak tudhat az Egyesült Államokban - így 10-re nő képviseleteinek száma a világ 8 országában.
„Egy közös projekt során ismertük meg az nFuziont, és elsőre egyértelmű volt, hogy közös a szenvedélyünk: mindketten hiszünk abban, hogy az autóiparban használt fedélzeti szoftverek a jelenleginél jóval felhasználóbarátabbak is lehetnek. Szakértelmükkel és lelkesedésükkel kiegészülve olyan eszközökön és technológiákon tudunk majd együtt dolgozni, melyekkel hatékonyan lehet az iparágban egyedülálló felhasználói élményt tervezni, kipróbálni és megvalósítani" - indokolta a döntést Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója. „Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországról indulva, tíz év alatt sikerült felépítenünk egy olyan vállalatot, mely megteheti, hogy a technológia hazájában, Amerikában vásárol fel egy céget, ha növekedési terveinek megvalósításához ez szükséges."