Faék egyszerűségű honlap az m3.nullker.hu, ahol egyetlen dolgot lehet nyomon követni, de azt másodpercre pontosan: mióta nem gyulladt ki a 3-as metró. Lapzártánk idején éppen 34-re fordult a napok számlálója, Ãgy egészen jól állunk az év korábbi szakaszaihoz képest.
Szerencsére ez a jelek szerint nem teszi elbizakodottá az illetékeseket, mert hosszas aktatologatás után mintha valóban történne valami az ország messze legfontosabb, évente 150 millió utast kiszolgáló vasútvonalának rekonstrukciója érdekében.
SÅ‘t, Tarlós István múlt heti nyilatkozatában 2016-ra már teljesen felújÃtott vonalat Ãgért. Ez persze teljes képtelenség azok után, hogy egyéves folyamatot követÅ‘en nemrég még épp csak a tervezési tenderen hirdettek eredményt. A fÅ‘polgármester gyorsan pontosÃtott is, és már 2019-es befejezésrÅ‘l beszélt. De ez még mindig erÅ‘sen ambiciózus, hiszen egyelÅ‘re csak az állapotfelmérés kezdÅ‘dik el, és könnyen lehet, hogy 2016-ra még csak azok az engedélyek lesznek meg, amelyek alapján el lehet kezdeni a munkát. Erre pedig természetesen közbeszerzést kell kiÃrni - hacsak nem nyilvánÃtják az egészet nemzetbiztonsági szempontból kiemelt jelentÅ‘ségűnek, de akkor az uniós tÃ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/34 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg elÅ‘fizetési azonosÃtóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!