Juhujj, de nagy a baj!

Halaska Gábor
2014-08-21 06:41
Ha továbbra is alulmúlja eredményeivel a várakozásokat, akár össze is omolhat a Yahoo! árfolyama az Alibaba tőzsdei kibocsátása után.
A főként keresőhirdetésekből élő cégnél egyelőre a Google-től igazolt Marissa Mayer sem tudta megfordítani a negatív folyamatokat.

A startupfelvásárlási versenybe tavaly beszálltak ugyan a Tumblr közösségi oldal megvételével, de ez egyelőre csak marketingelőnyt hozott.


Bár az elsőkből nem lesznek mindig utolsók, valami ilyesmi történt az internet hajnalán messze piacvezető kereső és webes megaszolgáltató Yahoo!-val. Hosszú évek óta éppúgy a felső ligában maradásért küzd, akár az elektronikában a japán Sony és Panasonic vagy a telefonpiac...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/34 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!