Nem akkor, nem annyit, nem úgy

Lúzereknek selejtet?
Szirmai S. Péter
2014-08-21 07:04
A legnagyobb körültekintéssel is belefuthatunk kellemetlen kuponos élményekbe, a nagy szolgáltatók azonban egyre jobban megszűrik partnereiket. A nyolcnapos elállási határidő ebben az ágazatban is érvényes.

 

Rutinos kuponozóként húzták csőbe lapunk újságírójának családtagjait. Az egyik nagyobbnak számító szállásközvetítő cégnél megvásárolt bont a kinézett szálloda nem váltotta be, arra hivatkozva, hogy időközben megváltozott a tulajdonosa, és az elfogadási szerződést még az előző vezetés kötötte. A reklamáció után a kuponos cég határozott fellépést ígért - még azt is kinyomozta, hogy nem esik egymástól messze a régi és az új tulajdonos -, de az ügy azóta sem rendeződött.

A veterán akcióvadászok közül szinte mindenkinek van hasonló története, főként szintén utazási ajánlatokkal kapcsolatban. Korábban még az is megesett, hogy a nyaralási kupon megvásárlói hosszú órákig vártak a Görögországba tartó buszra, majd kiderült: elmarad a vakáció. Szerencsére manapság ilyesmi már nemigen fordul elő, legalábbis a legnagyobb oldalak ügyfeleivel. Ezek a közvetítők ugyanis minden eszközzel igyekeznek elk...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/34 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!