Christopher Laska az innovációt az ügyfél-elégedettség és pénzügyi eredmények kulcsának tartja.
A digitális kommunikáció minden egyes ember számára nyújtson lehetÅ‘séget a saját élete elÅ‘remozdÃtására, és Ãgy fejlessze a társadalmat s teremtsen sikeres jövÅ‘t mindannyiunknak – ezért dolgozunk a távközlésben, ezért dolgozunk a Telenornál. A fejlÅ‘dést és a változást a szolgáltatások hozzák, melyek fejlesztéséhez elengedhetetlen az infrastruktúra, amit biztosÃtunk.
Ãœgyfelek millióival napi kapcsolatban lévÅ‘ szolgáltatóként tudjuk, hogy az emberek mindennap jobb és jobb szolgáltatást várnak el. Ezeket az igényeket csak a folyamatos innováciÃ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/35 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg elÅ‘fizetési azonosÃtóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!