Digitális hirdetői frigy
Beadta a derekát a Ringier, és vegyes vállalatot hozott létre a New York-i KKR magánbefektetői csoporttal.
A 180 éves svájci családi vállalkozás 49 százalékot adott át két digitális egységéből, a Scout24 Schweizből, illetve az Omnimediából, és így most közösen igyekeznek minél több reklámbevételhez jutni az új partnerrel. A Ringier azt szeretné elérni, hogy az online ágazat az idei 30 helyett 2017-re 50 százalékot hozzon a konyhára. A Scout24 autók és ingatlanok adásvételét közvetíti, az Omnimedia pedig a céghálóhoz tartozó portálok marketingjét intézi. A Ringier döntését nagyban befolyásolta, hogy a KKR már sikeres együttműködést alakított ki a Bertelsmann-nal, igaz, nem a tematikus hirdetések területén, hanem olyan popikonok szellemi tulajdonjogának értékesítésében, mint a Rolling Stones vagy Johnny Cash.
Bloomberg visszaté...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/37 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!