Olyan az egész, mintha egy hatalmas fesztivál lenne! Sok helyen jártam már, de ehhez hasonlót még egy városban sem láttam! – lelkendezik a nemrég Budapestre költözött amerikai Jonathan a hetedik kerület vigalmi negyedében egy csütörtök este. Nincs egyedül: a külföldi fiatalok körében már jó ideje híre ment a főváros trendi új arculatának. A Lonely Planet tavalyi, legjobb európai úti célokat összesítő listáján Budapest a második helyen szerepelt, de az amerikai BuzzFeed is nagyban hozzájárult a magyar főváros körüli felhajtáshoz, amikor idén tavasszal sorozatosan jelentetett meg azt méltató cikkeket. „A hetedik kerület az ott élő, dolgozó és szórakozó magyar fiataloktól hiteles, akik használják és egyben alakítják is a városrészt. Ez a turisták számára is vonzóbb, mint egy mesterkélt, élettelen kirakatváros” – mondja Szendrő Péter belsőépítész, akinek számos ötödik és hetedik kerületi szórakozó...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/37 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!