Ezzel az alkalmazással növelheti cége bevételeit

Hirdetés
2014-09-22 09:08
Ugyanannyi érdeklődőből több vevőt szerezhetnek a cégvezetők annak az új applikációnak a segítségével, amely karbantartja az ügyféladatbázist. A MiniCRM segítségével a legegyszerűbb nyilvántartások mellett olyan bonyolultabb feladatokat is megoldhatunk, mint például a személyre szabott meghívók egyszerű kiküldése.
„Rengeteg időt és energiát spórolunk az új MiniCRM alkalmazzással, mert az ügyfeleinket és az érdeklődőket közös adatbázisban kezeljük" - vázolta a Magyar Telekom Üzleti appok versenyén győztes alkalmazás előnyeit Rezsnyák Péter, aki építőipari cégében napi szinten használja a rendszert. Mint mondja, a MiniCRM nem pusztán egy adatbáziskezelő, miután sokkal bonyolultabb feladatokat is meg lehet vele oldani, aminek segítségével még az építőipari válság közepén is növekedni tudtak.

„Ha például valaki a honlapon keresztül érdeklődik a szolgáltatásaink iránt, akkor azonnal bekerül az adatbázisunkba, így pontosan fel tudjuk mérni az igényeit. Az applikáció segít az ismételt megkeresések ütemezésében vagy akár egy álláshirdetés lebonyolításában is. Ráadásul ehhez semmiféle fejlesztés nem kell, ezt mind magától tudja a MiniCRM" - mondta.

Rezsnyák Péter elmondta, hogy évente szerveznek céges nyílt napot, amelyre - az applikáció segítségével - személyre szabottan küldik ki a meghívókat. „Később a nyílt napon nyomon követhetjük az érdeklődőket és azt is, hogy pontosan mi érdekelte őket. A legközelebbi megkereséskor pedig már tudjuk, hogy mit kínáljunk nekik".

Leskó Norbert, a MiniCRM vezérigazgatója

A MiniCRM ötletét az adta, hogy sok vállalkozás számára jelent komoly kihívást egy központi, mindig friss ügyfél adatbázis felépítése - idézte fel a kezdeteket Leskó Norbert a MiniCRM vezérigazgatója. Szerinte egy cég értékét és profit termelő képességét alapvetően meghatározza a jól felépített és karbantartott adatbázis. „Azt láttuk, hogy a legtöbb KKV szétszórtan kezeli ügyféladatait. A vevők a számlázó programban vannak, az érdeklődők az egyes értékesítők naptárában, kockás füzetekben, levelező programokban. A hírlevélre feliratkozók egy mindentől független címlistában, amiben gyakran még az olyan alapvető információk sem állnak rendelkezésre a célzott akciókhoz, hogy ki vásárolt már, vagy hogy milyen termék iránt érdeklődött.

Leskó Norbert elmondta, hogy a MiniCRM kis- és közepes vállalkozások számára nyújt könnyen kezelhető, önkiszolgáló módon - IT tanácsadó nélkül - testre szabható megoldást a fenti problémákra. Célja, hogy a vállalatok ugyanannyi érdeklődőből több vevőt tudjanak szerezni, növelni tudják az újra eladás értékekét vagy mennyiségét a meglévő vevőkörben, valamint időt tudjanak spórolni az ismétlődő és gyakran már unalmas tevékenységek automatizálásával.

A MiniCRM átmenetet képez a nagyvállalati komplex CRM rendszerek és az egyes felhasználók eszközén egymástól függetlenül működő naptár/email/jegyzet megoldások között. A lehető legjobb minőségű ügyfél adatbázis érdekében automatikusan rendszerezi az ügyfeleket és minden előzményt (emailek, teendők, telefonhívások, dokumentumok) képes tárolni.

A könnyű napi használat érdekében meglévő szoftverekkel, eszközökkel integráltan működik. „Mi is utáljuk, ha sokat kell feleslegesen gépelni. Ezért Gmail-ből leveleket 1 gombnyomással lehet CRM-be archiválni, Android telefonról automatikusan tudja a céges ügyben végzett telefonhívásokat az előzmények közé betölteni és a CRM-ben vezetett teendők a kedvenc naptár programban is kezelhetőek" - sorolta az alkalmazás előnyeit Leskó Norbert.

Könnyű a kezelése


Leskó Norbert kifejtette, hogy a MiniCRM egy felhő alkalmazás, használatához nem kell semmit sem letölteni vagy telepíteni, mindössze egy böngésző kell hozzá és már használható is. Ha valaki egy webmail-t - mint például a Gmail vagy Yahoo Mail - tud használni, akkor a MiniCRM-el is elboldogul.

Az alkalmazásnak jelenleg több mint 1 800 aktív felhasználója van, akiknek több mint kétharmada napi szinten használja a MiniCRM-et. Néhányan azonban csak ritkán lépnek be, például azok a vezetők, akik heti/havi riportokat tekintenek meg, vagy olyan felhasználók, akik elsősorban az automatizálási lehetőségeket használják ki és "önjáró" vállalkozást üzemeltetnek.


Leskó Norbert elmondta, hogy a fejlesztést 2009-ben kezdték el és cégüknek ez az egyetlen terméke. „Hiszünk abban, hogy érdemes egy dolgot a lehető legjobban csinálni, nem elaprózni az erőforrásokat és figyelmet" - fogalmazott, hozzátéve, hogy jelenlegi céljuk a régiós terjeszkedés. A rendszer ugyanis elérhető angol és német nyelven is, így nagyobb ügyfelek is rátaláltak rendszerükre.