Vadonatúj vezetői csapattal vág neki a 2014-20-as európai uniós ciklusnak a turisztikai ágazat. Ez az új menedzsment merész álmokat sző, nem ok nélkül.
Egyértelmű siker volt, és sokat is hozott a magyar turizmus konyhájára Tony Curtis hollywoodi színészlegenda. Őt tizenegy évvel ezelőtt, 2003-ban az akkori külügyi és turisztikai vezetés nyerte meg, hogy népszerűsítse az Egyesült Államokban Magyarországot. Tony Curtis ígéretéhez híven eljött, mosolygott a Gerbeaud cukrászdában, csinos lányokat kergetett, forgattak vele a vásárcsarnokban, a Dohány utcai zsinagógában, vidéki borospincékben. A 30 másodperces spotokat a legnagyobb amerikai televíziós csatornákon vetítették 2004 tavaszán. Szakmai felmérések szerint a reklámfilmek 15-16 százalékos forgalomnövekedést, 2004. novemberig 80 milliárd forint többletbevételt eredményeztek.