Itt a Fradi Energiaital

válassz
2014-10-20 11:58
Tovább bővül az FTC saját márkás termékeinek köre, mostantól kapható a Fradi Energiaital.
A whisky, a vodka, a sör és a pezsgő után az energiaitalok piacára kíván betörni az FTC, az új termék gyártója a Hell lett.

A Fradi Energiaital piacra kerülését az FTC komoly reklámkampánnyal támogatja. A kiválasztott szlogen „Fradi Energiaital. Nincs kegyelem" lett. A bevezetéshez fellkerült egy 20 másodperces tévés szpot, valamint annak hosszabb változata a You Tube-ra, ahová a klub valamennyi szakosztályánál forgatnak még egy-egy reklámfilmet világ- és Európa-bajnok sportolókkal. A szpot és a kreatívok főszereplője Thomas Doll, a labdarúgó csapat német vezető edzője lett.

A Fradi Energiaital alsó-közép kategóriában indul, ára 130 és 180 forint közé várható, boltoktól és akcióktól függően.